Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 28310 54540 | Δωρεάν Μεταφορικά με αγορές άνω των €80

Τρόποι Αποστολής

Τρόποι Αποστολής

 

- Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των €50
- Για παρραγγελίες κάτων των €50 η χρέωση για τα μεταφορικά είναι €5.00

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ:
 
 
Γνωρίζοντας την ιδιαιτερότητα και τους ανασταλτικούς παράγοντες ,όσο αφορά τις διαδικτυακές αγορές ,αποφασίσαμε και καταφέραμε να απλοποιήσουμε την,
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ-ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ  ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.
ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ: 
 
1.       ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ:
Στην περίπτωση αυτήν ,αναλαμβάνουμε ολοκληρωτικά τα έξοδα των αποστολών(και την επιστροφή από εσάς και την νέα αποστολή από εμάς του σωστού προϊόντος).
Βέβαια ,βασική και αδιαπραγμάτευτη παράμετρος ,είναι το προϊόν, το οποίο και παραλάβατε ,όπου διαπιστώσατε ότι είναι λάθος ,θα πρέπει να είναι στην ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Για να έχει κάποιος το δικαίωμα να κάνει αυτήν την αλλαγή ,θα πρέπει να μας ενημερώσει 14 ημερολογιακές μέρες, από την ημέρα που παρέλαβε το προϊόν   με τους παρακάτω τρόπους:
 
Α)τηλεφωνικά στο 28310-30960
B) μέσω email: info@otticamall.gr

 

 

To μόνο που έχετε να κάνετε είναι να περιμένετε μετά , την  εταιρεία qurier ,όπου και με δικά μας έξοδα ,θα έρθει να σας παραδώσει το καινούργιο προϊόν και να παραλάβει το λάθος.

Βέβαια θα πρέπει να παραδώσετε και όλα τα λογιστικά παραστατικά που θα σας έχουμε αποστείλει.
 
 
2.       ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛAΤΗ
 
 
Σ’ αυτήν την περίπτωση ,όπου και είναι πιο ιδιαίτερη ,την χωρίζουμε σε 2 κατηγορίες :
 
α) ΓΥΑΛΙΑ ΟΡΑΣΕΩΣ και
 
 β) ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
 
Α) ΓΙΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΟΡΑΣΕΩΣ :ή τα ηλίου όπου βάζουμε βαθμούς μέσα και για τον λόγο ότι τα γυαλιά σας κατασκευάζονται με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας ,με άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό και με την επίβλεψη οπτικού και επειδή υπάρχει η παράμετρος ότι παραγγέλλονται και οι φακοί οράσεως ,σε περίπτωση που δεν σας βοηθούν και επειδή είναι φυσιολογικό να χρειαστείτε 7 μέρες να τα συνηθίσετε ,θα πρέπει να μας ενημερώσετε ΑΜΕΣΩΣ είτε τηλεφωνικά ,είτε μέσω email για την πιθανότητα αυτή.
Σ ‘ αυτήν την περίπτωση ενημερώνεται και τον οφθαλμίατρο σας και εάν συνεχίζεται και μετά το πέρας των 7 ημερών επικοινωνούμε ξανά για να μας ενημερώσετε για την πορεία των γυαλιών σας ,όπου και θα προσπαθήσουμε να βρούμε την πιο συμφέρουσα και άμεση λύση για εσάς.
 
Β)ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ:
 
Σ αυτήν την κατηγορία ,τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά .Εάν κάνατε κάποιο λάθος ή εάν θα θέλατε κάποιο άλλο προϊόν ,εάν είχατε λάβει το προϊόν χωρίς χρέωση (αγορές άνω των 40ευρώ)δεν χρεώνεστε ούτε την παραλαβή του νέου σας προϊόν.
 
3.ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:
 
·         Στην περίπτωση ,όπου στην οποία και για κάποιο λόγο θα θέλατε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας για την αγορά ΓΥΑΛΙΩΝ ΗΛΙΟΥ. Πρέπει να μας ενημερώσετε μέχρι και την επόμενη ημέρα της παραλαβής του εμπορεύματος. Τα χρήματα θα σας επιστραφούν έως και 10 μέρες από την κοινοποίηση σας.
ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ(προσοχή)ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Μ ‘ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΔΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΑΝ.
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ Σ ‘ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ!!!
·         Στην περίπτωση ,όπου στην οποία και για κάποιο λόγο θα θέλατε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας  για την αγορά ΓΥΑΛΙΑ ΟΡΑΣΕΩΣ.
Σας αναφέρουμε παραπάνω τον τρόπο ,με την άμεση ενημέρωση μας ,από εσάς.
Στην περίπτωση ,όπου στην οποία και για κάποιο λόγο θα θέλατε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας για την αγορά ΦΑΚΩΝ ΕΠΑΦΗΣ,ΥΓΡΩΝ ΦΑΚΩΝ ΕΠΑΦΗΣ ,ΜΟDE,BΟΗΘΗΜΑΤΑ,ΑΞΕΣΟΥΑΡ Κ.Α .Στην περίπτωση αυτήν μας ενημερώνετε για την πιθανότητα αυτήν και Βέβαια ,βασική και αδιαπραγμάτευτη παράμετρος ,είναι το προϊόν, το οποίο και παραλάβατε ,όπου διαπιστώσατε ότι θα θέλατε να το αλλάξετε ,θα πρέπει να είναι στην ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΕΣΩΕΤΕΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Για να έχει κάποιος το δικαίωμα να κάνει αυτήν την αλλαγή ,θα πρέπει να μας ενημερώσει 14 ημερολογιακές μέρες, από την ημέρα που παρέλαβε το προϊόν με τους παρακάτω τρόπους:
Α)τηλεφωνικά στο 28310-30960
Β)μέσω email στο info@otticamall.gr
 
·         To μόνο που έχετε να κάνετε είναι να περιμένετε μετά ,την courier ,όπου και με δικά μας έξοδα ,θα έρθει να σας παραδώσει το καινούργιο προϊόν και να παραλάβει το παλιό, εάν είχατε λάβει το προϊόν χωρίς χρέωση (αγορές άνω των 50ευρώ)δεν χρεώνεστε ούτε την παραλαβή του νέου σας προϊόν.
Σε διαφορετική περίπτωση όπου το προιον που σας ενδιαφέρει δεν ξεπερνά τα 50 ευρώ θα επιβαρυνθείτε ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΑΣ.
 

·          Για παραγφελίες κάτω απο 50 ευρώ, τα ελάχιστα μεταφορικά σας θα είναι 5,00 ευρώ.

 

Χρειάζεσαι Βοήθεια; Εξυπηρέτηση Πελατών: Δευτέρα - Παρασκευή από 09:00 έως 14:30 & 17.30 - 21.00 , Σάββατο 09:00 έως 14:30, Τηλ: 28310 54540 Email: sales@seesmart.gr