Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 28310 54540 | Δωρεάν Μεταφορικά με αγορές άνω των €80

 

Επιλέγοντας γυαλιά για το σχήμα του προσώπου σας

Η επιλογή του σωστού ζευγαριού νέων γυαλιών μπορεί να είναι μια μακρά διαδικασία. Γίνεται πιο δύσκολη λόγω της μεγάλης ποικιλίας στυλ που διατίθενται στην αγορά σήμερα – Πώς όμως ξέρετε ποιο στυλ να διαλέξετε και αν θα δείχνει σωστό πάνω σας; Το να γνωρίζετε το σχήμα του προσώπου σας είναι το πρώτο βήμα για την επιλογή του σωστού σκελετού για σας, και με αυτόν τον οδηγό θα γίνετε ειδήμωνες σε χρόνο μηδέν!

Ποιο είναι το σχήμα του προσώπου σας;

Το να βρείτε το σχήμα του προσώπου σας είναι απλό, και μπορεί να γίνει με 2 τρόπους. Η προτιμώμενη μέθοδος είναι να δείτε το είδωλό σας στον καθρέφτη και να σχεδιάσετε το σχήμα του προσώπου σας είτε με ένα κραγιόν ή με ένα στυλό που σβήνει- απλά να θυμάστε να σκουπίσετε τον καθρέφτη όταν τελειώσετε! Μια άλλη μέθοδος είναι να τραβήξετε μια φωτογραφία του εαυτού σας, στη συνέχεια να σχεδιάσετε το σχήμα του προσώπου σας σε κάποιο χαρτί αντιγραφής. Τώρα που ξέρετε τι είδους σχήμα προσώπου έχετε, μπορείτε να προχωρήσετε και να ελέγξετε τους οδηγούς μας παρακάτω, για να δείτε ποιο στυλ θα είναι το καλύτερο για εσάς.

 Έχω τετράγωνο σχήμα προσώπου

Square Face Shape

Τα τετράγωνα πρόσωπα χαρακτηρίζονται από μία τετράγωνη γραμμή σαγονιού που είναι σχεδόν τόσο πλατιά όσο και μακρυά. Θα πρέπει να δοκιμάσετε... έναν καμπύλο (στρογγυλό, οβάλ ή cat-eye) σκελετό - αυτός θα μαλακώσει το σαγόνι-φανάρι. Αν ψάχνετε για ένα ορθογώνιο σκελετό, τότε θα πρέπει να επιλέξετε έναν σκελετό με απαλά άκρα. Θα πρέπει να αποφύγετε... σκελετό με επίπεδη άνω γραμμή και αιχμηρές γωνίες, καθώς αυτός μπορεί να σας κάνει να φαίνεστε βλοσυρός και απρόσιτος. Γιατί να μην δοκιμάσετε ένα από τα παρακάτω στυλ σκελετού... -------------------------------

Ή να δοκιμάσετε κάτι από τις παρακάτω κατηγορίες ... Καμπύλο στυλ σκελετών Διάσημοι με τετράγωνα πρόσωπα είναι οι Katie Holmes, Keira Knightley, Sandra Bullock, Natalie Portman, Angelina Jolie, Brad Pitt, Elijah Wood, David Coulthard, Orlando Bloom, Arnold Schwarzenegger.

Έχω Μακρύτερο Ορθογώνιο σχήμα προσώπου

Longer Rectangular Face Shape
Τα μακριά ή ορθογώνια πρόσωπα χαρακτηρίζονται από μεγαλύτερο μήκος απ' ότι πλάτος - συχνά αυτό το σχήμα προσώπου διαθέτει μεγαλύτερο μέτωπο, ψηλά ζυγωματικά και στρογγυλεμένη γραμμή του σαγονιού. Θα πρέπει να δοκιμάσετε... έναν μεγαλύτερο σκελετό με ευρύτερη κάλυψη φακού. Αυτό θα δώσει την ψευδαίσθηση επιπλέον πλάτους στο πρόσωπο και θα βοηθήσει να σβήσει το μήκος του προσώπου. Θα πρέπει να αποφύγετε... σκελετούς που είναι μικροί και ορθογώνιοι. Γιατί να μην δοκιμάσετε ένα από τα παρακάτω στυλ σκελετού... ------------------------------- Ή να δοκιμάσετε κάτι από τις παρακάτω κατηγορίες … Κυρτό στυλ ή στυλ Wayfarer Διάσημοι με ορθογώνια πρόσωπα είναι οι Katie Holmes, Keira Knightley, Sandra Bullock, Natalie Portman, Angelina Jolie, Brad Pitt, Elijah Wood, David Coulthard, Orlando Bloom, Arnold Schwarzenegger.

Έχω στρογγυλό ή κυκλικό σχήμα προσώπου

Round Face Shape
Τα στρογγυλά πρόσωπα είναι συνήθως τόσο πλατιά όσο και ψηλά, με στρογγυλεμένη γραμμή του σαγονιού και στρογγυλεμένα ζυγωματικά. Θα πρέπει να δοκιμάσετε... γωνιακούς σκελετούς με ισχυρές γραμμές, για να τραβήξετε την προσοχή μακριά από τα μάγουλά και την γραμμή του σαγονιού. Θα πρέπει να αποφύγετε... σκελετούς που είναι πάρα πολύ μικροί ή σκελετούς που είναι στρογγυλοί, καθώς αυτοί μπορεί να επιτείνουν την στρογγυλάδα του προσώπου σας. Γιατί να μην δοκιμάσετε ένα από τα παρακάτω στυλ σκελετού... ------------------------------- Ή να δοκιμάσετε κάτι από τις παρακάτω κατηγορίες … Στυλ με γωνίες

Έχω οβάλ σχήμα προσώπου

Oval Face Shape 
Τα οβάλ πρόσωπα θεωρούνται ότι είναι το τέλειο σχήμα και μπορούν να φορέσουν οποιοδήποτε στυλ σκελετού. Αυτό το είδος προσώπου χαρακτηρίζεται από το ότι είναι καλά ισορροπημένο, με μια ελαφρά καμπύλη γραμμή της γνάθου - θυμίζει το σχήμα αυγού. Θα πρέπει να δοκιμάσετε... Εσείς οι τυχεροί άνθρωποι με τα οβάλ πρόσωπά σας μπορείτε να αισθανθείτε ελεύθεροι να τολμήσετε με διαφορετικά στυλ σκελετών! Εξίσου οι ορθογώνιοι και οι στρογγυλεμένοι σκελετοί θα σας ταιριάζουν καλά. Απλά να είστε προσεκτικοί με την επιλογή του σωστού μεγέθους και να προσπαθείτε να αισθάνεστε άνετα σε αυτό που φοράτε. Θα πρέπει να αποφύγετε... σκελετούς που είναι πάρα πολύ μικροί ή πολύ μεγάλοι. Γιατί να μην δοκιμάσετε ένα από τα παρακάτω στυλ σκελετού... ------------------------------- Ή να δοκιμάσετε κάτι από τις παρακάτω κατηγορίες … Καμπύλο στυλ, Πλατύ/Ορθογώνιο στυλ ή στυλ Wayfarer Διάσημοι με οβάλ πρόσωπα είναι οι Kirsten Dunst, Emma Watson, Jennifer Lawrence, Mila Kunis, Emilia Clarke, Aaron Paul, Jude Law, Jake Gyllenhaal, Kiefer Sutherland.

Έχω πρόσωπο με σχήμα καρδιάς ή τριγωνικό

Heart Face Shape
Τα πρόσωπα με σχήμα καρδιάς ή τριγωνικό χαρακτηρίζονται από πλατύ μέτωπο και ζυγωματικά, πάνω από μικρό πηγούνι Θα πρέπει να δοκιμάσετε... τετράγωνο ή ορθογώνιο σχήμα σκελετού ώστε να εξισορροπήσει τα χαρακτηριστικά του προσώπου σας. Θα πρέπει να αποφύγετε... σκελετούς που είναι πλατύτεροι στην κορυφή απ' ότι στο κάτω μέρος, καθώς αυτό δεν θα βοηθήσει στην εξισορρόπηση των χαρακτηριστικών του προσώπου σας. Γιατί να μην δοκιμάσετε ένα από τα παρακάτω στυλ σκελετού... ------------------------------- Ή να δοκιμάσετε κάτι από τις παρακάτω κατηγορίες … Τετράγωνο/ορθογώνιο στυλ σκελετού ή στυλ Wayfarer 

 

Frequently Asked Questions / FAQs

21

Contact us

If you have a question regarding shopping online with us, we think you may be able to find answers to your questions by using our comprehensive help pages. Please ensure you have read through our help pages before contacting us as often your questions can be answered instantly without having to wait for a member of our customer services team to respond to you.

If you have a query about order progress or delivery:
Before contacting us regarding the status of your order, please be sure to check the Delivery Timescales pages for more information. We will always keep you up to date with your order progress via email.

If you're unable to find an answer to your question from our help pages, or for general enquiries/feedback, please click here to contact us.

 


 

Orders & Delivery

How do I order glasses from you?

How long will it take for me to receive my prescription spectacles?

How can I find out if a specific designer frame is available?

Do you offer a money back guarantee?

 


 

Prescription Glasses

Are you qualified to sell prescription spectacles?

Do you make prescription spectacles for children?

How do I obtain my Glasses Prescription?

Do I need to send you a copy of my prescription?

What if my prescription is outside of your range?

My Prescription does not have any 'CYL' or 'AXIS' value

What materials do you use in manufacturing the lenses?

My prescription mentions prisms - can you supply these?

What if I have entered some information incorrectly?

Can you put new lenses in my existing frames?

Do you supply Varifocals/Progressive glasses?

Can I order frames without prescription lenses?

Can I use my contact lens prescription for spectacles?

What if my frames need adjustment after I receive them?

How are frames sized?

Which frames suit me best?

What tints do you offer?

Are the lenses glass or plastic?

 


 

General Information

Why are our prices so low?

Do you take NHS vouchers?

Are your designer brands 100% authentic and do they come with the original manufacturer case?

 


 

How do I order my glasses from you?

We have tried to make ordering your glasses online as simple as possible without having to go endlessly from page to page.

When you have chosen your desired frame all you have to do is enter your lens options and prescription details. Our online security accepts most types of credit cards it's as simple as that. We also accept Accor Eyecare Vouchers.

 

Back to Top

 


 

How long will it take for me to receive my prescription spectacles?

After your glasses have been constructed in our laboratory they are posted directly to you and will take on average 10 working days.

 

Back to Top

 


 

How can I find out if a specific designer frame is available?

Generally, all designer frames listed on our website are available (at time of listing), however, on some occasions the more popular frames may be temporarily unavailable. If an individual option is discontinued, we will note this accordingly on our website.

If you would like to know whether a certain frame model and option is available, please feel free to contact us.

 

Back to Top

 


 

Do you offer a money back guarantee?

We are extremely confident of our products but should we make any error in manufacture we will replace the item or remedy the error, free of charge. Please note that we cannot be held responsible for customer errors in entering your prescription. Returns are subject to our 'Terms of Sale'.

 

Back to Top

 


 

Are you qualified to sell prescription spectacles?

We certainly understand the apprehension of buying prescription spectacles online. We would like to assure you, however, that we are not a simple "bucket shop" operation, trying to supply a low-quality item at the cheapest rate possible with unqualified staff. We take our products and our business reputation seriously.

All incoming orders for prescription spectacles are checked and you will be advised if there are any obvious discrepancies in your prescription. All outgoing prescription spectacles are also thoroughly checked our quality control staff to ensure that they have been made to the required prescription and that you are supplied with only the highest quality finished article.

Although our prices are inexpensive, we only use the highest quality material with all lenses coming with the internationally recognised CE mark of quality. All frames are strong and substantial with fitting carried out by highly qualified staff with many years of experience.

 

Back to Top

 


 

Do you make prescription spectacles for children?

Website:- No, by law we are unable to provide spectacles for children.

Instore:- We are able to provide childrens glasses from our high street store based in Westgate on Sea, Kent, UK.

 

Back to Top

 


 

How do I obtain my glasses prescription?

Under the UK Opticians Act of 1989, it is the obligation of any optician to provide you with a prescription. The optician will provide you with a thorough eye examination and is required by Law to provide you with a copy of your prescription for your own records. You are not under any obligation to purchase your glasses from your optician so do not feel pressured into doing so.

 

Back to Top

 


 

Do I need to send you a copy of my prescription?

No - as long as you have a current up-to-date prescription and you feel confident about entering the details into our ordering page, we don't need to see a copy, however you can attach a copy of your prescription to your order for us to check if you wish, you may also fax or post this to us for clarification, we would kindly ask you to note this in the additional information box when ordering.

 

Back to Top

 


 

What if my prescription is outside of your range?

If your prescription is not available to order online please contact us with the details of the frames and lenses you are interested in, we will be happy to advise on the availability of your prescription.

 

Back to Top

 


 

My prescription does not have any 'CYL' or 'AXIS' value

This is quite common. The cyl and axis are used to correct an astigmatism. If you do not have an astigmatism, you will not have a cyl or axis included in your prescription, for more info click here.

 

Back to Top

 


 

What materials do you use in manufacturing the lenses?

All our lenses are supplied by leading UK lens manufacturers, the lenses are made to the highest specification and all conform to British Standard BS2738-3 2004. All our lenses are made from CR39 and organic (plastic) materials, find out more here. If your prescription falls outside our available lens ranges use our contact us page to advise us of the relevant details and we can then advise you with possible alternatives.

 

Back to Top

 


 

My prescription mentions prisms - can you supply these?

A Prism is to try and correct a lazy eye and indicates a more delicate condition, this is included with a prescription to correct some special conditions or some eye disorders (like squints) that require the focused image to move position.

If your prescription contains a prism, you can specify this when entering your prescription within our Virtual Dispenser after choosing your glasses. There is an additional charge of $19.88 for this.

 

Back to Top

 


 

What if I have entered some information incorrectly?

Contact us informing us of the error immediately, as we process orders rapidly. For this reason we ask you please double check your prescription and shipping information before submitting your order.

 

Back to Top

 


 

Can you put new lenses in my existing frames?

Yes, we offer a popular and competitively price Lens Replacement Service (also know as "Reglaze"). Please see our 'Lens Replacement/Re-Glaze' page for more information.

 

Back to Top

 


 

Do you supply supply Varifocals/Progressive glasses?

Yes we do supply Varifocals or Progressive lenses. These lenses combine three visions all in one lens. The distance and reading portions of the lens blend together with a gradual progression from one to the other, giving a third area of the lens, intermediate vision which allows for clear vision at arms distance so providing glasses to see in the far, middle and near distance with no dividing lines or segments - just one simple lens for all uses.

Please note that we have a very high rate of success with these glasses but we cannot guarantee success in every case. Our refund policy does not apply to these lenses.

 

Back to Top

 


 

Can I order frames without prescription lenses?

Yes, just select your desired frame, once you have selected your frame, you will need to choose "frame only" then proceed to the basket and checkout pages.

The price displayed on the product information page is for both frame only and prescription lenses.

 

Back to Top

 


 

Can I use my contact lens prescription for spectacles?

No, a contact lens prescription is entirely different to your spectacle prescription, if in doubt we advise confirming this with your optician or Doctor before ordering.

 

Back to Top

 


 

What if my frames need adjustment after I receive them?

All frames are thoroughly inspected, aligned and professionally verified to the prescription given prior to shipping. If you need a minor adjustment, such as tightening loose arms or adjusting nose pads, you could take them into your optician. Alternatively your may return them to us for correction, please Contact Us first so that we can advise you of the correct procedure which varies depending upon your country.

 

Back to Top

 


 

How are frames sized?

The lens size is the width across the widest part of the lens (in mm). The bridge size is the width of the nose bridge. The arm length is the length of each arm. These sizes can usually be found on your current glasses by looking on the inside of the frame (usually the arms) which is a good guide to use when selecting new spectacles. For example, 52 16 135 - 52mm will be the lens size, 16mm will be the bridge size, and 135mm will be the length of the arm. To find out more Click here.

 

Back to Top

 


 

Which frames will suit me best?

The shape of your face is the most important factor when choosing frames. The following descriptions should help you decide which frame design is right for you.

Round Faces
Rectangular frames would be most suitable.

 

Oval Faces
Most frames will suit this face shape. Size is the most important point when deciding on frames.

 

Triangular Faces
Rectangular frames would be most suitable.

 

Square Faces
Oval Shaped or Round Frames would be most suitable.

 

Rectangular Faces
Oval and Round frames would be most suitable with medium or larger size models.



Check here for more detailed information: Which frames will suit me best?

 

Back to Top

 


 

What tints do you offer?

We can apply a dark tint to any prescription spectacles. We also offer Polarising Lenses which cut out 99.9% of glare.

Alternatively, we offer Photochromatic lenses, which are almost as clear as standard plastic when deactivated inside (approximately 15% absorption) and dark in sunlight. It is strongly advised that photochromic glasses are not used for night driving or in any dark environment in which critical judgment is required. Photo-chromic lenses filter out 100% of UVA and UVB, radiation, whether activated or not.

You can select the colour of tint you require and and the depth of tint from our Virtual Dispenser, for example, grey 15% absorption is a very light tint, 25% light/medium, 50% medium, 75% medium to dark, and 85% dark sunglasses.

If you select Polarising tints however, these are set at 85% absorption, and are unchangeable.

 

Back to Top

 


 

Are the lenses glass or plastic?

We stock plastic lenses only, as they are lighter and more durable, to find out more Click here.

 

Back to Top

 


 

Why are our prices so low?

Due to the cost savings of the internet, our prices are significantly lower than what you would find in the shops. We keep our operating costs low by not renting expensive, prime location property or paying for the upkeep of expensive eye testing machinery in multiple stores. We receive all our frames and lenses directly from the manufacturers, which cuts out the middle man and allows us to pass on the savings to you, the customer.

 

Back to Top

 


 

Do you take NHS vouchers?

Unfortunately, we do not currently accept NHS vouchers through our website at this time but we do accept Accor Eyecare Vouchers. However, if you visit our store in Westgate on Sea, Kent, UK, we're happy to accept NHS vouchers.

 

Back to Top

 


 

Are your designer brands 100% authentic and do they come with the original manufacturer case?

Yes, we only sell 100% authentic designer brands supplied directly from the manufacturer. In many cases, the designers manufacturer will include the official case for the product, however, some designers do not supply cases but we substitute this with one of our own branded cases to ensure your new glasses are protected during delivery.

 

Back to Top

Προσωπικά Δεδομένα

  

Προσωπικά Δεδομένα
----------------------
Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.seesmart.gr και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, ηλεκτρονική διεύθυνση, κλπ.). Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του www.otticamall.gr , προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.seesmart.gr λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία του www.otticagroup.com τα οποία διαγράφονται μετά την με οποιοδήποτε τρόπο λήξη της συναλλακτικής σχέσης.
Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.seesmart.gr χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό ή συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης. Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις.
Οι πληροφορίες που ζητάμε από εσάς:
Προσωπικά δεδομένα: Ο κάθε επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να δώσει οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία. Θα χρειαστούμε προσωπικά δεδομένα (το e-mail σας) μόνο όταν γίνετε μέλος και προχωρήσετε σε παραγγελία προϊόντων ή εάν επιλέξετε να λαμβάνετε το ενημερωτικό μας e-mail.
Πληροφορίες που αφορούν αγορά προϊόντων: Τα απαραίτητα στοιχεία για κάθε συναλλαγή είναι το ονοματεπώνυμο σας, ένα τηλέφωνο, ένα e-mail, διεύθυνση (οδός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας), διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας.
Δεδομένα παραστατικού: Στην περίπτωση που εκδώσουμε τιμολόγιο χρειαζόμαστε το όνομα της εταιρείας, Α.Φ.Μ. και διεύθυνση της έδρας της.
 
 
Cookies
Το www.seesmart.gr έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί cookies ως μέρος της διευκόλυνσης αλλά και λειτουργίας των υπηρεσιών μέσω της ιστοσελίδας του. Τα Cookies είναι μικρά αρχεία (text files), τα οποία απoστέλλονται και φυλάσσονται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του χρήστη, επιτρέποντας σε ιστοσελίδες, να λειτουργούν απρόσκοπτα και χωρίς τεχνικές ανωμαλίες, να συλλέγονται πολλαπλές επιλογές του χρήστη, να αναγνωρίζουν τους συχνούς χρήστες, να διευκολύνουν την πρόσβαση τους σε αυτή, και για τη συλλογή δεδομένων για τη βελτίωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Τα Cookies δεν προκαλούν βλάβες στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές των χρηστών αλλά και στα αρχεία που φυλάσσονται σε αυτούς. Χρησιμοποιούμε τα cookies για να σας παρέχουμε πληροφορίες και να διεκπεραιώνονται οι παραγγελίες σας ενώ σε κάθε έξοδό σας από το site διαγράφονται αυτόματα.

Τρόποι Αποστολής

 

- Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των €50
- Για παρραγγελίες κάτων των €50 η χρέωση για τα μεταφορικά είναι €5.00

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ:
 
 
Γνωρίζοντας την ιδιαιτερότητα και τους ανασταλτικούς παράγοντες ,όσο αφορά τις διαδικτυακές αγορές ,αποφασίσαμε και καταφέραμε να απλοποιήσουμε την,
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ-ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ  ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.
ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ: 
 
1.       ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ:
Στην περίπτωση αυτήν ,αναλαμβάνουμε ολοκληρωτικά τα έξοδα των αποστολών(και την επιστροφή από εσάς και την νέα αποστολή από εμάς του σωστού προϊόντος).
Βέβαια ,βασική και αδιαπραγμάτευτη παράμετρος ,είναι το προϊόν, το οποίο και παραλάβατε ,όπου διαπιστώσατε ότι είναι λάθος ,θα πρέπει να είναι στην ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Για να έχει κάποιος το δικαίωμα να κάνει αυτήν την αλλαγή ,θα πρέπει να μας ενημερώσει 14 ημερολογιακές μέρες, από την ημέρα που παρέλαβε το προϊόν   με τους παρακάτω τρόπους:
 
Α)τηλεφωνικά στο 28310-30960
B) μέσω email: info@otticamall.gr

 

 

To μόνο που έχετε να κάνετε είναι να περιμένετε μετά , την  εταιρεία qurier ,όπου και με δικά μας έξοδα ,θα έρθει να σας παραδώσει το καινούργιο προϊόν και να παραλάβει το λάθος.

Βέβαια θα πρέπει να παραδώσετε και όλα τα λογιστικά παραστατικά που θα σας έχουμε αποστείλει.
 
 
2.       ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛAΤΗ
 
 
Σ’ αυτήν την περίπτωση ,όπου και είναι πιο ιδιαίτερη ,την χωρίζουμε σε 2 κατηγορίες :
 
α) ΓΥΑΛΙΑ ΟΡΑΣΕΩΣ και
 
 β) ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
 
Α) ΓΙΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΟΡΑΣΕΩΣ :ή τα ηλίου όπου βάζουμε βαθμούς μέσα και για τον λόγο ότι τα γυαλιά σας κατασκευάζονται με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας ,με άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό και με την επίβλεψη οπτικού και επειδή υπάρχει η παράμετρος ότι παραγγέλλονται και οι φακοί οράσεως ,σε περίπτωση που δεν σας βοηθούν και επειδή είναι φυσιολογικό να χρειαστείτε 7 μέρες να τα συνηθίσετε ,θα πρέπει να μας ενημερώσετε ΑΜΕΣΩΣ είτε τηλεφωνικά ,είτε μέσω email για την πιθανότητα αυτή.
Σ ‘ αυτήν την περίπτωση ενημερώνεται και τον οφθαλμίατρο σας και εάν συνεχίζεται και μετά το πέρας των 7 ημερών επικοινωνούμε ξανά για να μας ενημερώσετε για την πορεία των γυαλιών σας ,όπου και θα προσπαθήσουμε να βρούμε την πιο συμφέρουσα και άμεση λύση για εσάς.
 
Β)ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ:
 
Σ αυτήν την κατηγορία ,τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά .Εάν κάνατε κάποιο λάθος ή εάν θα θέλατε κάποιο άλλο προϊόν ,εάν είχατε λάβει το προϊόν χωρίς χρέωση (αγορές άνω των 40ευρώ)δεν χρεώνεστε ούτε την παραλαβή του νέου σας προϊόν.
 
3.ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:
 
·         Στην περίπτωση ,όπου στην οποία και για κάποιο λόγο θα θέλατε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας για την αγορά ΓΥΑΛΙΩΝ ΗΛΙΟΥ. Πρέπει να μας ενημερώσετε μέχρι και την επόμενη ημέρα της παραλαβής του εμπορεύματος. Τα χρήματα θα σας επιστραφούν έως και 10 μέρες από την κοινοποίηση σας.
ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ(προσοχή)ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Μ ‘ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΔΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΑΝ.
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ Σ ‘ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ!!!
·         Στην περίπτωση ,όπου στην οποία και για κάποιο λόγο θα θέλατε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας  για την αγορά ΓΥΑΛΙΑ ΟΡΑΣΕΩΣ.
Σας αναφέρουμε παραπάνω τον τρόπο ,με την άμεση ενημέρωση μας ,από εσάς.
Στην περίπτωση ,όπου στην οποία και για κάποιο λόγο θα θέλατε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας για την αγορά ΦΑΚΩΝ ΕΠΑΦΗΣ,ΥΓΡΩΝ ΦΑΚΩΝ ΕΠΑΦΗΣ ,ΜΟDE,BΟΗΘΗΜΑΤΑ,ΑΞΕΣΟΥΑΡ Κ.Α .Στην περίπτωση αυτήν μας ενημερώνετε για την πιθανότητα αυτήν και Βέβαια ,βασική και αδιαπραγμάτευτη παράμετρος ,είναι το προϊόν, το οποίο και παραλάβατε ,όπου διαπιστώσατε ότι θα θέλατε να το αλλάξετε ,θα πρέπει να είναι στην ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΕΣΩΕΤΕΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Για να έχει κάποιος το δικαίωμα να κάνει αυτήν την αλλαγή ,θα πρέπει να μας ενημερώσει 14 ημερολογιακές μέρες, από την ημέρα που παρέλαβε το προϊόν με τους παρακάτω τρόπους:
Α)τηλεφωνικά στο 28310-30960
Β)μέσω email στο info@otticamall.gr
 
·         To μόνο που έχετε να κάνετε είναι να περιμένετε μετά ,την courier ,όπου και με δικά μας έξοδα ,θα έρθει να σας παραδώσει το καινούργιο προϊόν και να παραλάβει το παλιό, εάν είχατε λάβει το προϊόν χωρίς χρέωση (αγορές άνω των 50ευρώ)δεν χρεώνεστε ούτε την παραλαβή του νέου σας προϊόν.
Σε διαφορετική περίπτωση όπου το προιον που σας ενδιαφέρει δεν ξεπερνά τα 50 ευρώ θα επιβαρυνθείτε ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΑΣ.
 

·          Για παραγφελίες κάτω απο 50 ευρώ, τα ελάχιστα μεταφορικά σας θα είναι 5,00 ευρώ.

 

Τρόποι Πληρωμής

 

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ:
 

 

1)ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ 
Mε την παράδοση του προϊόντος σ’ εσάς ,από την courier στο χώρο που επιθυμείτε, πληρώνετε το συμφωνηθέν ποσό. Θα πρέπει να σας υπενθυμίσουμε ότι για αγορές άνω των 50 ευρώ, τα μεταφορικά έξοδα καλύπτονται από εμάς.
Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση εάν επιθυμείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή.
 
2)ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ. Όταν καταθέσετε τα χρήματα στους παρακάτω λογαριασμούς,
α)μας αποστέλλετε το καταθετήριο (fax, email ή μόνο τον αριθμό συναλλαγής ή μας ενημερώνετε ότι βάλατε τα χρήματα και με την επιβεβαίωση της κίνησης ,αποστέλλεται το προϊόν που σας ενδιαφέρει.
 
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ:
 
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
 
Απλή μορφή λογαριασμού : 5757010666602
ΙΒΑΝ GR73 0172 7570 0057 5701 0666 602 (Ή ΣΕ ΜΕΣΩ WEB BANKING)
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ :ΣΤΑΓΚΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
 
ALPHA TΡΑΠΕΖΑ:
 
Απλή μορφή λογαριασμού : 663002101109942
IBAN GR86 0140 7900 6630 0210 1109 942 (Ή ΣΕ ΜΕΣΩ WEB BANKING)
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ :ΣΤΑΓΚΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
 
 
ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ:
 
Απλή μορφή λογαριασμού  46092353450
ΙΒΑΝ: GR8401104600000046092353450 (Ή ΣΕ ΜΕΣΩ WEB BANKING)
ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ :ΣΤΑΓΚΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
 
ΣΥΝΑΙΤΕΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ :
 
Σε οποιαδήποτε συνεταιριστική ελληνική τράπεζα
Δηλώνετε τον αριθμό ΙΒΑΝ KAI AΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΤΕΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΑΝΙΩΝ
Ή ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΕ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΧΑΝΙΩΝ ,Ή ΣΕ ΜΕΣΩ WEB BANKING
Απλή μορφή λογαριασμού :   144585001

 

ΙΒΑΝ : GR49 0690 0100 0000 0014 4585 001

 

ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ :ΣΤΑΓΚΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

 

 
3)ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
Προσφέρουμε και την δυνατότητα δόσεων , με την υπηρεσία της Alpha Bank e – commerce
Χρειάζεσαι Βοήθεια; Εξυπηρέτηση Πελατών: Δευτέρα - Παρασκευή από 09:00 έως 14:30 & 17.30 - 21.00 , Σάββατο 09:00 έως 14:30, Τηλ: 28310 54540 Email: sales@seesmart.gr